Додайте товари до списку бажань
0
Каталог

Засіб для миття посуду “Преміум” Helper Professional 5л

Артикул 190100254
В наявності

Концентрований засіб для миття посуду "Преміум" є ефективним для видалення забруднень білкового, жирового та вуглеводневого характерів, обумовлених харчовими продуктами та іншими забрудненнями різноманітного складу. Спеціальні компоненти, які входять в клад засобу, відчутно пом'якшують воду завдяки чому забезпечують належне видалення жирових забруднень. Мийний засіб можна використовувати для миття різноманітного посуду та предметів побутового вжитку із скла, металу, пластику. Містить у своєму складі гліцерін, який надає продукту пом'якшуючий та зволожуючий ефект.

Застосування: При використанні засобу в проточній воді слід декілька крапель засобу нанести на вологу губку, очистити від забруднення, ретельно ополоснути чистою водою до повного зникнення піни. При митті посуду в проточній воді слід 30 мл або більше засобу, в залежності від стану посуду, розчинити в 5 літрах води. За допомогою щітки вимити посуд і ополоснути чистою водою до повного зникнення води. Засіб добре миє в холодній воді.

Безпека: не ковтвти. При попаданні в очі промити холодною водою.

Склад  5 - 15% аПАР, нПАР, менше 5% комплексоутворювач, вода очищена, карбамід, мінеральна сіль, гліцерин, консервант, ароматична композиція, барвник
Номінальний об'єм  5 л
Бренд  Helper Professional
р/Н  8,0 – 10,0
Країна-виробник  Україна
Вміст фосфатів  Не містить
Вага товару  5.5 кг
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
427.00 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Замовити швидко

Самовивіз з нашого магазину — безкоштовно.

«Нововю поштою» по Україні — згідно тарифів перевізника

Доставка по Києву від 1000 грн

Більше інформації про доставку

Способи оплати
  • Післяплата "Нова Пошта"Накладений платіж здійснюється при замовленні від 300 грн. Можете заощадити цю суму, провівши повну оплату вартості товару на сайті..
  • Безготівковий розрахунок (оплата через Р/Р, для юридичних осіб)
  • Готівкою (Оплата готівкою можлива тільки при самовивезенні)
  • Оплата картою Visa, Mastercard - Рortmone

 

Гарантійний період - це термін, під час якого клієнт, виявивши недолік товару має право вимагати від продавця або виробника вжити заходів щодо усунення дефекту. Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли внаслідок порушення покупцем правил експлуатації.

З якого моменту починається гарантія

  • з моменту передачі товару споживачеві, якщо в договорі немає уточнення;
  • на сезонні товари гарантія йде з моменту початку сезону.

Обслуговування по гарантії включає в себе

  • обмін на аналогічний товар без доплати;
  • обмін на схожий товар з доплатою;
  • повернення товару і перерахування грошових коштів на рахунок покупця.

Правила обміну та повернення товару неналежної якості

Продавець гарантує, що покупець протягом 14 календарних днів з моменту придбання товару може відмовитися від товару належної якості, якщо:

  • товар не надходив в експлуатацію і має товарний вигляд, знаходиться в упаковці з усіма ярликами, а також є документи на придбання товару;
  • товар не входить в перелік товарів, що не підлягають поверненню та обміну.

Покупець має право обміняти товар належної якості на інший товар, ідентичний за вартістю або на інший товар з доплатою або поверненням різниці в ціні.

Строки обміну та повернення товару

Якщо покупець виявив недоліки товару після його придбання, то він може зажадати заміну у продавця. Заміна повинна бути здійснена протягом 20 днів з дня пред'явлення вимоги.

Технічно складні товари неналежної якості замінюються товарами тієї ж марки або на аналогічний товар іншої марки з перерахунком вартості. Повернення проводиться шляхом анулювання договору купівлі-продажу та повернення суми в розмірі вартості товару.

Повернення коштів

Термін повернення грошових коштів залежить від виду оплати, який спочатку обрав покупець. Зарахування вартості товару на карту клієнта, якщо був використаний безготівковий розрахунок, відбувається не пізніше ніж через 20 календарних днів після пред'явлення покупцем вимоги про повернення. При використанні електронних платіжних систем, повернення здійснюється на електронний рахунок протягом 20 календарних днів.

Якщо у вас залишились питання стособно товару, або ви бажаєте замовити тестування у себе на об'єкті та допомогу у підпорі засобів для прибиранння телефонуйте і залишайте свою заявку:

+38 (096) 618-81-41

+38 (067) 235-71-11

Поширити у соцмережах
Вгору

Ми дбаємо про вашу конфіденційність

Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача.