Гарантійний період – це строк, протягом якого клієнт, виявивши недолік товару, має право вимагати від продавця або виробника вжити заходів щодо усунення дефекту. Продавець зобов’язаний усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли внаслідок порушення покупцем правил експлуатації.
З якого моменту починається гарантія:
- з моменту передачі товару споживачеві, якщо в договорі немає уточнення;
- на сезонні товари гарантія діє з початку сезону.
Обслуговування за гарантією включає:
- обмін на аналогічний товар без доплати;
- обмін на схожий товар із доплатою;
- повернення товару і перерахування коштів на рахунок покупця.
Правила обміну та повернення товару неналежної якості
Продавець гарантує, що покупець протягом 14 календарних днів з моменту придбання товару може відмовитися від товару належної якості, якщо:
- товар не використовувався, має товарний вигляд, знаходиться в упаковці з усіма ярликами, а також є документи про придбання товару;
- товар не входить до переліку товарів, які не підлягають поверненню та обміну.
Покупець має право обміняти товар належної якості на інший товар, ідентичний за вартістю, або на інший товар із доплатою чи поверненням різниці у ціні.
Терміни обміну та повернення товару
Якщо покупець виявив недоліки товару після його придбання, він може вимагати заміну у продавця. Заміну необхідно здійснити протягом 20 днів з дня подання вимоги.
Технічно складні товари неналежної якості замінюються товарами тієї ж марки або аналогічними товарами іншої марки з перерахунком вартості. Повернення здійснюється шляхом анулювання договору купівлі-продажу і повернення суми у розмірі вартості товару.
Повернення коштів
Термін повернення коштів залежить від виду оплати, який первинно обрав покупець.
- Зарахування вартості товару на картку клієнта у разі безготівкового розрахунку здійснюється не пізніше ніж через 20 календарних днів після подання вимоги про повернення.
- При використанні електронних платіжних систем повернення здійснюється на електронний рахунок протягом 20 календарних днів.